Загальна інформація
Загальна інформація
Наука Інтелектуальна власність Міжнародна діяльність Видавнича діяльність Нормативно-правова база Куратору Профком Державні закупівлі Колективний договір ДВНЗ УДХТУ

Індустріальний коледж
Індустріальний коледж
Дніпродзержинський індустріальний коледж

Телефон довіри
Телефон довіри
Телефон довіри




ЗАПИТ цінових пропозицій

зкачати документ

Номер бюлетеня: 46(434) від 15.11.10

Номер оголошення у бюлетені: 43861

Код оголошення: 03112010/494905901

вх номер: 10311W085377

ЗАПИТ
цінових пропозицій

1. Замовник:

1.1. Найменування: Державний вищий навчальний заклад «Український державний хіміко-технологічний університет»

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02070758

1.3. Місцезнаходження: 49005, м. Дніпропетровськ, пр. Гагаріна, 8

1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 3522800100436

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): Бондаренко Яна Анатоліївна, провідний інженер ВЗТЗ, 49005, м. Дніпропетровськ, пр. Гагаріна, 8, корпус АГЧ, відділ тендерних закупівель, телефон 0562 47-26-65, факс 46-60-01, e-mail: yanabond@meta.ua

1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Міністерство освіти і науки, 00027677

2. Джерело фінансування закупівлі: державні кошти

3. Адреса веб-порталу Міністерства економіки України, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.

4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності): www.udhtu.com.ua

5. Інформація про предмет закупівлі:

5.1. Найменування предмета закупівлі: “Послуги з проведення розслідувань і забезпечення безпеки”, а саме «Послуги охоронців» (код по ДК 016-97 74.60.1)

5.2. Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: згідно технічних вимог, що додаються (додаток № 1).

5.3. Строк поставки товарів або надання послуг: 01.01.2011-31.12.2011

6. Основні умови договору:  

6.1.Згідно ст. 41 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (додаток №3)

6.2.У разі, якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов договір вважається неукладеним. Сторони не мають права відступати від істотних умов Типового договору , але мають право його конкретизувати.       

7. Строк дії цінових пропозицій: 120 діб

8. Подання цінових пропозицій:

8.1. Місце: 49005, м. Дніпропетровськ, пр.Гагаріна, 8, корпус АГЧ, відділ тендерних закупівель. Цінові пропозиції подаються особисто або поштою у запечатаному конверті на якому має бути написано предмет закупівлі та  «Не розкривати до 12.00 години 30 листопада 2010 р.» , повне найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові (для фізичної особи), ідентифікаційний код/ідентифікаційний номер (за наявності), адреса, тел/факс, e-mail.

8.2. Строк: до 11.00 год 30 листопада 2010 року.

9. Розкриття цінових пропозицій:

9.1. Місце: 49005, м. Дніпропетровськ, пр. Гагаріна, 8, головний корпус, кім. 230

9.2. Дата: 30 листопада 2010 року.

9.3. Час: 12.00 год.

10. Додаткова інформація: оцінка цінових пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціна.

             Кваліфікаційні критерії та вимоги відповідно до ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель»

 

 Вимоги до учасників стосовно оформлення пропозиції

В ціновій пропозиції учасник повинен зазначити структуру ціни  (в ціну повинно бути включено ПДВ, витрати на транспортування, страхування, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів).

Цінова  інформація пропозиції подається Учасником на фірмовому бланку згідно Додатку № 2.

Цінова пропозиція подається у письмовій формі за підписом учасника, складена українською мовою, в одному екземплярі у відповідно промаркованому конверті. Вона повинна мати зведений реєстр усіх наданих документів, які мають бути прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою,

Якщо конверт не запечатаний або не промаркований у відповідності з вищенаведеними вимогами, Замовник не несе відповідальності за неправильне або передчасне відкриття пропозиції.

У разі, якщо Учасником торгів є фізична особа, то пропозиція повинна містити лише підписи Учасника-фізичної особи.

Замовник відмовляє в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель».

Замовник відміняє процедури та має право визнати її такою, що не відбулася, у випадках передбачених ст. 30  Закону України «Про здійснення державних закупівель».

 

В пакеті документів цінової пропозиції обов’язково надаються

Документи, передбачені на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям пункту 2 статті 16 та вимогам статті 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель»:

1.      Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:

1.1.    Довідка у довільній формі про наявність форменого одягу.

1.2.    Довідка у довільній формі про залучення до охорони засобів зв’язку.

2.      Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:

2.1.    Довідка про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності, які досягли 18-річного віку, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійснення охорони (чисельність, середній вік, освіта, стаж роботи у сфері охорони)

3.      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:

3.1.    Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів з охорони за останній рік (назва замовника, адреса).

3.2.    Копії договорів з охорони згідно інформаційної довідки.

4.      Наявність фінансової спроможності:

4.1.     Копія балансу за  9 місяців 2010 р.

4.2.    Інформація про фінансовий обіг за 9 місяців 2010 року

4.3.    Оригінал довідки з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами та нарахованими відсотками станом не більше 2-х тижневої давності відносно дати розкриття тендерних пропозицій.

А також:

- оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність порушеної стосовно учасника справи про банкрутство або ж визначення банкрутом, чинну на момент розкриття цінових пропозицій.

-  копія Статуту  або іншого установчого документу (завірена нотаріально);

-  завірена печаткою підприємства копія свідоцтва про державну реєстрацію;

- завірена печаткою підприємства копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або єдиного податку;

- оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету, чинну на момент розкриття цінових пропозицій;

- завірена печаткою підприємства копія довідки про включення підприємства до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України  (для  юридичних осіб);

-  копія паспорту (для фізичних осіб);

-  копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);

- наявність відповідного дозволу або ліцензії на виконання певних робіт чи послуг;

- довідка, складена у довільній формі,  яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (адреса – юридична та фактична, банківські реквізити, телефон, факс, телефон  для контактів); б) керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів); в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).

 

 

Додатки:

Додаток № 1 -  Технічні вимоги;

Додаток № 2 – Форма «Пропозиція конкурсних торгів»;

Додаток № 3 – Істотні умови договору.

 

 

 

 

 

Голова комітету з конкурсних торгів                                                                                          Коваленко В.С.

 

 

 



 

 

Додаток №1

Технічні вимоги

  1. Основні дані про об’єкт:

Територія УДХТУ розташована в Жовтневому районі м. Дніпропетровська по пр. Гагаріна 8. З півночі території проходить вул. Паторжинського, із заходу вул. Писаржевського, із сходу пр. Гагаріна. Південна сторона примикає до Нагорного ринку і має з ним спільне огородження. На об’єкті розташовані навчальні корпуси, склади, лабораторії, майстерні, гараж, господарчий двір та інші приміщення.

 

  1. Основні функції охоронців:

·        запобігти несанкціонованого проникнення на територію УДХТУ сторонніх осіб;

·        охорона майна замовника від розкрадання;

·        сприяти адміністрації УДХТУ в запобіганні виникнення надзвичайних подій, зокрема пожеж, вибухів і  інших технічних аварій, що можуть викликати ушкодження чи знищення майна замовника.

·        періодично в нічний час проводить зовнішній огляд будівель на предмет виявлення можливих пошкоджень вікон, дверей, замків, пломб та ін.

 

  1. Екіпірування, спорядження охоронців та документи, які використовуються:

·        основним екіпіруванням для несення служби є комплект  уніформи  співробітників фірми у  літній чи зимовий модифікації. Кожний співробітник фірми повинен бути акуратно одягнутий, виголений і пострижений.

·        зміна повинна бути укомплектована 2 ліхтарями (акумуляторні), двома переносними радіо-станціями і засобами індивідуального захисту (балончики).

·        документація ведеться і знаходиться на прохідній господарчого двору в   начальника зміни.

·        віковий ценз не старше 60-десяти років.

 

  1. Характеристика постів № 1, 2.

4.1. Пост № 1 розташовується на КПП ( госп. двора). Охороняє технічними засобами касу (корпус АГЧ), кімнату 223 головний учбовий корпус, приміщення АГЧ,  територію господарського двору, проблемний учбовий корпус. Здійснює пропуск автотранспорту, людей і матеріальних цінностей через ворота господарчого двору.

4.2. Пост  № 2 розташовується на Центральній прохідній. Охоронець здійснює пропуск співробітників університету, студентів, а також відвідувачів на територію об’єкта. Здійснює контроль за пропуском матеріальних цінностей та дотриманням громадського порядку на прилеглій території та веде записи у журналі відвідувачів університету.

 

 




 

 

Додаток № 2
форма «Пропозиція» подається у вигляді, наведеному нижче.

                                                Учасник не повинен відступати від даної форми.

 

ПРОПОЗИЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ   

(форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку)

 

      Ми, (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у запиті цінових пропозицій  на закупівлю Послуг з проведення розслідувань і забезпечення безпеки, а саме Послуги охоронців згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.

Вивчивши документацію та  технічні вимоги, на виконання зазначеного вище предмета закупівлі, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємо виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у Додатку 3 на загальну суму грн. (з ПДВ):

цифрами______________________________;

словами  ______________________________.

  1. До акцепту нашої цінової пропозиції, Ваш запит з додатками разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором.
  2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 календарних днів з дня розкриття цінових пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
  3. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через п’ять робочих днів від дня публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт, але не пізніше ніж через 14 робочих днів з дня визначення переможця.
  4. Строк надання послуг    365    календарних днів.

 

 

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою.

                                  




Додаток № 3

Істотні умови договору

         Перелік істотних умов договору визначається Законом України «Про здійснення державних закупівель». Умови договору не повинні відрізнятися від змісту цінової пропозиції, та не повинні змінюватися після  підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов’язань сторонами, крім випадків зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків та узгодженого зменшення сторонами ціни договору.

            Типовий договір про закупівлю укладається відповідно до Наказу Міністерства економіки України № 925 від 27.07.2010 не раніше ніж через 5 робочих днів від дня публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт, але не пізніше 14 днів від дня визначення переможця.  

 

 

 

ОСНОВНІ УМОВИ ДОГОВОРУ:

 

1.      Виконавець надає Замовникові послуги, а Замовник сплачує за надані послуги до десятого числа наступного за розрахунковим місяцем на підставі рахунку та акту виконаних робіт.

2.      Ціни на послуги встановлюються в національній валюті України і не можуть змінюватися.

3.      Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п.7, ст..51 бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

4.      У разі затримки надання послуг або надання  не в повному обсязі, заявлених Замовником, Виконавець сплачує неустойку у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від  суми ненаданих послуг за кожний день затримки.

5.      Договір про закупівлю набирає чинності з 8-00 години 01 січня 2011 року та діє до 7-00 години 01 січня 2012 року.

6.      Сума договору може бути зменшено в залежності від наявності фінансування.

7.      Виконавець несе матеріальну відповідальність за збитки здійснені  в результаті незабезпечення належної охорони, або порушення порядку вивозу товарно-матеріальних цінностей, або пошкодження майна сторонніми особами, які проникли на об’єкт, який охороняється.

 


пошук по сайту

події
події

До 75 річниці з дня народження професора Ф.Й. Данилова

О.Б. Веліченко, В.П. Купрін, М.Д. Кошель, В.С. Проценко

 

4 липня 2015 року виповнюється 75...